Tema: Re: e-cigaretės (update; Arvis attention)
Autorius: Laimis
Data: 2014-05-10 01:25:38
Arvis rašė:

> Parašyk, jei prisiminsi, po kokio mėnesio, kokia vartotojo reakcija po kurio laiko.
> Gal bandyčiau pritaikyti artimam žmogiu, kurio moraliniai pagraudenimai taip pat neveikia :)
> <žodžiai moko - pavyzdžiai įkvepia>

Taigi,

Visų pirma, nepilnamečiai ir šiaip lengvai susižavintys NESKAITO. O jei
skaito, tai visi emociniai išsireiškimai, „kaip tai puiku“ dera su
priminimu ir patarimu, kad nėra čia ko net pradėti, jei nesi rūkorius. I
mean it.

Pirkau 2 rinkinius. Visai padori yra Joytech'o produkcija, kurios ir
vietoje apstu. Konvencinių cigarečių dydžio ir gana stilingos yra
Joytech eRoll:
http://www.joyetech.com/product/eRoll.php

Rinkinukas gana funkcionalus: 2 baterijos/cigaretės, kroviklis (didelės
talpos baterija-dėklas-kroviklis), kroviklis (tinklas/USB) ir dar
keletas kapsulių.
Bet čia daugiau tokiam vakarėliui, elegantiškam parūkymui (tas ypač
aktualu damoms). Trūkumai naudojant kasdien gana akivaizdūs:

- reiktų nepamiršti jų nuolat krauti (nešiotis ir pakrautą dėklą), nes
baterijos talpa mažytė (90 mAh; pakanka gal kokiems 4-5 parūkymams).
Nelabai tinka dažnam rūkymui: per 5-10 minučių nespėja pasikrauti
(pilnai pasikrauna per 30-40 min). Drošis baterija. Arba tada jau reikia
kaitalioti cigaretes;

- maža kapsulių talpa (vienos ekvivalentas kažkur ~4-5 cigaretės). Jų
galima nešiotis kelias prisipildžius, bet matyt tektų kiek pasitepaluot;

- kaitikliai brangoki (~15 Lt), o nuolat ir dažnai rūkant jie ilgai
netempia (pagal atsiliepimus iki poros savaičių rūkant dažnai, maks. iki
kelių mėnesių)

- gal ir garo kiek mažokai.

Kaitiklius, tiesa, galima perrinkti (tiek pervynioti kaitinimo ritę,
tiek pasikesti sudegusį medvilnės ar kt. pluošto siūlą). Abiejų (vielos
ir siūlo) yra vietinėje prekyboje. Miniatiūrinės ritės pervyniojimas gal
dar ir ne juvelyro darbas, bet labai lengva nebus. Tai sudeginus kokias
pirmas 4 rites galima jau tuo ir užsiimti (pasipraktikuoti ir
prisigaminti tų atsarginių galvučių-katiklių)

Rimtesnis daiktas (rimtesniam rūkoriui) yra didelė baterijos talpa
(plius reguliuojama įtampa) ir didelė skysčio talpa.
Bet čia jau gaunasi toks vamzdis ar vamzdukas. Krentantis į akį, bet
tikrai padoriai atliekantis savo funkciją.

Antrą ėmiau Joytech'o eGo C-twist 1000 mAh bateriją (reguliuojama įtampa):
http://www.joyetech.com/product/twist.php

plius Kanger mini Protank II „klieromaizerį“ (galvutė skysčiui su
kaitikliu):
http://www.kangeronline.com/products/kanger-mini-protank-2-clearomizer

Didesnė talpa (~1,5 ml, kas yra jau beveik pakelio ekvivalentas),
keičiami metaliniai kandikliai. Stikliukas (plastmasinius, sako,
pagraužia skysčiai, o ir šiaip mažiau patikimi). Gerai padaryta.
Tiesa, gamyklinis kaitiklio surinkimas neblizgėjo, nes teko
pasitepaluoti (leido skystį ir dar kiek tebeleidžia). Matyt tokia jau jų
natūra. Tai iš karto prie šio tektų turėti reikalų su popieriaus
sugertukais ir ausų krapštukais. Kaitinimo ritė jau kiek didesnė ir ne
taip jau sunkiai persivynioja.

Tai ne pačios didžiausios talpos ir nebūtinai pats geriausias (gal kiti
ir visai neleidžia), bet vienas iš tokių daugmaž geresnių. Įvairiausių
baterijų ir klieromaizerių pasirinkimas — net per didelis; pagal
įvairiausius poreikius, estetikos suvokimą ir kišenę. Matyt pardavėjas
vietoje tikrai geriau pakonsultuotų.

Su šia baterija ir kleromaizeriu garo jau tikrai pakankamai. Galima
pasireguliuoti įtampą pagal įpročius.

Toliau skysčiai. Pirkau ecodumas.lt, tai skysčių pasirinkimas — didelis.
Jie vieninteliai turi amerikietiško Halo! (bet, deja, nugirdau, kad
išsiparduoda ir nebeturės; nepaklausus, nes tautiečiams turbūt per
brangus: 15 ml ~37 Lt, kai šyrpotriebas ~2x pigesnis). Žadėjo, kad dar
geresnių užsiveš (bet, deja, ne amerikietiškų). Realiai reikia bandyti.
Aš prie to Halo prilipęs, nes keliu kokybei aukštesnius reikalavimus
(tiek aromato, kiek nikotino koncentracijos ir komponentų, jų grynumo ir
pastovumo). Halo tikrai geri skysčiai.
Neblogi turėtų būti ir kiti, bet jau reikia bandyti ir domėtis. Aromatą
išsirinkti nors ir sunku (kai toks pasirinkimas), bet nėra didelė
problema. Problema, kiek suprantu, kad kol kas ši sritis per mažai
reglamentuota ir ištirta, prižiūrima, tai su skysčių komponentais ir jų
(ne)sveikumu, kokybės kontrole tikrai gali būti (ir yra) problemų. Todėl
pigiais, no-name'ais ir kinietiškais nepasitikiu.

Pirmieji įspūdžiai tikrai neblogi. Manau, kad yra visos galimybės
atversti užkietėjusį rūkorių į sveikesnį gyvenimo būdą.