Tema: Re: e-cigaretės
Autorius: Laimis
Data: 2014-01-15 00:36:00
Sigitas rašė:

> Kaune yra specializuota parduotuvė - Savanorių 66

Kodėl ne 666? :-)
Specializuotų parduotuvių, tai pilna, bet visos (dauguma jų, net
solidžiose prekybos vietose) stumdo pigų ir nekokybišką FUFELĮ. Ir dar
už brangiai. Todėl man reikia daugiau, nei specializuotos parduotuvės
adreso.

p.s. gal ir offtopic, bet su o.building, tai susiję maždaug taip:
pasidaryk pats.