Tema: Re: Namo "Pridavimas"
Autorius: Aurimas B
Data: 2013-12-23 20:14:51
P.S jei tik architekturinė dalis parengta, nėra Bendrosios tai net statybų
leidimo nelabai galėjo išduot..

"Aurimas B"  wrote in message news:l99ug2$6tc$1@trimpas.omnitel.net...

taip formaliai padaryta neteisingai, nemanau, kad kas kabinsis
individualioje statyboje, bet jei norėtų tai pagal įstatymą laisvai galėtų,
kaip ir TP parengęs PV galėtų kelt pretenzijas dėl be jo sutikimo paregto
DP.. taip kad akių statybos inspektoriam ir PV geriau nedraskyt, be jų
parašų niekaip.. :)

"B"  wrote in message news:l99let$1po$1@trimpas.omnitel.net...

3m atgal pasidariau:

darbo stadija: techninis projektas
projekto dalis: architekturine

visa tai nusiunciau uab'ui kuris uzsiima pamatu irengimu. Taigi jie
patys uzsake pamatu & poliu konstruktyva pas konstruktoriu. Tada vienas
uabas padare polius kitas rostverkas. Pamatu rangovas - vadovas uzpilde
zurnala, techninis pasirase ir nori pasakyt visa tai padaryta
neteisingai ??? wtf :)