Tema: Re: Namo "Pridavimas"
Autorius: Aurimas B
Data: 2013-12-23 12:49:36
nereikia jokių architektų, nebeprisigalvojam, ir prieš 5 metus nereikėjo..
reikėjo PV parašo, o PV gali būt st inžinierius su 3 metų patirtimi. na
vandentiekio įvadui reikia supaprastinto projektuko, tam pakanka bakalauro
diplomo ir tiek.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:l98p6l$a97$1@trimpas.omnitel.net...

2013-12-23 09:06, Aurimas B rašė:
> Atestatai tik ypatingiems statiniams kirti, pas ką čia individualūs
> namai ypatingi? o neypatingiem bakalauro ir darbo patirties pakanka,
> nesudėtingiem net patirties nereikia..
>
> blin, kaip nervina tokias nesamones skaityt, jei nežinai kažko 100% tai
> netrimituok per visus forumus..

Mano žinios ikikrizinės. Kai man, su statybų magistro diplomu, prieš 5
metus reikėjo savo neypatingo "šikinyko" projekto tai be 3 metų stažo
per paskutinius 5 metus ir be architekto parašo nė pro kur... Parašų
reikėjo ir kitose dalyse. Pavyzdziui, vietoj to, kad genplane užbrėžti
vieną vandentiekio liniją, reikėjo daryti visą projekto bylą.