Tema: Re: Namo "Pridavimas"
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-12-23 07:36:07
2013-12-20 10:54, priest rašė:
> Vidai, jeigu atkreipei dėmesį, tie 4000 Lt- nelegalus mokestis, legaliai
> priduodant namą kaina žymiai mažesnė.
>
> priest
>
> P.S. Pats, žinoma, norėtum būti tų statančių prie sienos gretose, ane?

Ka reiskia nelegalus mokestis? Sioje srityje dirbantys zmones mato koks
yra tampymas priduodant savo namus tai ir pasiulo paslauga. O kaina
nustato rinka. Jeigu anksciau tau popierius sutvarkydavo uz 2,000 litu
tai prioes kelis metus sios paslaugos kaina isaugo iki 4,000 litu. Kokia
kaina siandien - nezinau.
Imam pavyzdi kas atsitiktu, jeigu tu viska pridavinetum pats arba tuomet
kai ta reikia daryti. Pavyzdziui, pries 5 metus pasijungiau vandentieki
nuo madistraliniu tinklu. 1 metras nuo mano sklypo ribos. Sutarem bendra
kaina ir, tame tarpe, 2,000 mokesti vien tik uz popieriu tvarkyma. Nori
mokek, nori pats tvarkykis. Siuo metu turiu namuose vandeni, turiu
abonentine knygute, bet 2,000 nesumokejau ir vandentiekis pas mane dar
nepriduotas.

P.S. Nepretenduoju i tuos, kurie stato prie sienos. Sprendziant is to,
kad atsakydamas sugadinau kokiu 15 minuciu tai nesiimu ir prisidurti
prie atlyginimo. Taip pat nezadu nieko aukleti.