Tema: Re: Namo "Pridavimas"
Autorius: Aurimas B
Data: 2013-12-23 12:56:42
statiniu turi būt DP, konstruktoriaus parašai nėra būtini neypatingam
statiniui, uženka, kad tavo TP PV pasirašytų.

o šeip statybų įstatymas numato, kad bendru atveju rengiamas TDP o TP
rengiamas tik užsakovui pageidaujant, viešiesim pirkimam ir pan. jo pagrindu
rengiamas DP. 99% individualių namų turėtų būt rengiami vienu etapu, tačiau
čia atsiranda projektuotojų kurie nieko nesuprantatnčiam užsakovui pasiūlo
už biški pigiau nei tie kas tengia TDP ir parengia tik TP, apie DP
nutylėdami..

"Darius-B"  wrote in message news:l98pfq$agb$1@trimpas.omnitel.net...

Pamatu ir stogo darbo projektai yra. Gal sienu nera. O daugiau, negi
kiekvienam darbeliui po darbo projekta su parasais?

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:l98onf$9ue$1@trimpas.omnitel.net...

2013-12-23 09:04, Darius-B rašė:
> Pas mane jis yra. Uz pamatu polius, rostverka, stoga atestuoti darbu
> vadovai pasirase. O tas tuscias eilutes dar reikes uzpildyti.
>
> "Vidas Makauskas"  wrote in message

> O kur statybos zurnalas? Girdejau, kad jo nebuvimas - 500 litu bauda.

Statybos leidimas, pacio atveju, isduotas remiantis techniniu projektu.
Statyba galima vykdyti tik turint darbo projekta. Ar DARBO projekta
turi? Jame turi buti projekto vadovo ir konstruktoriaus parasas. Nuo
techninio projekto jis skiriasi tuom, kad jame turetum rasti savo polius
brezinius: matmenys, nubrėžtas kiekvienas armatūros strypelis ir
suspecifikuotu jų ilgiai, svoriai, kiekiai...

Įdomu ar yra čia kas nors, kuris turi šiuos dokumentus? Net tipinio
projekto atveju - tokie projektai turi darbo brėžinius - turi būti
projekto vadovo ir konstruktoriaus parašai pamatų "pririšime". Joks
konstruktorius parašo nedės, jeigu nėra geologinių tyrimų.

Ar aš ką nors ne taip parašiau?