Tema: Re: Namo "Pridavimas"
Autorius: eimaz
Data: 2013-12-21 00:23:16
niekas nesitvarko per tarpininkus tvarkingų ir su visais dokumentais namų.
tvarkomasi jei labai spaudžia terminai arba neturi pusės popierių reikalingų
pridavimui. nu nafik man darytis visokias požeminių komunikacijų geodezines
foto ir už jas mokėt, arba pastato garso matavimo kažkokią nesąmonę, jei man
jų nereikia.

"Darius-B"  wrote in message news:l924pj$gcn$1@trimpas.omnitel.net...

Aciu. Trumpai ir aiskiai.
Nelabai matau uz ka tarpininkui 4000 moketi, nebent laikas spaudzia arba
visiskai neturi laisvo laiko.
Po nauju bus galima po truputi pradeti.

"Kurtas"  wrote in message news:l91nkv$5n1$1@trimpas.omnitel.net...

Reikalingi dokumentai:
1. Statybos leidimas
2. Statinio kadastro duomenu byla
3. Statinio geodezine nuotrauka
4. Pozeminiu komunikaciju geodezine nuotrauka
5. Pazyma apie energeritos irenginiu technines bukles patikrinima
6. Pastato energetinio naudingumo sertifikatas
7. Pazyma, apie statinio atitikti projektui.
8. Statinio projektas
9. Deklaracija apie statybos uzbaigima
10. Prasymas patvirtinti deklaracija

1 - 8 punkto dokumentai skanuojami ir irasomi i CD pvz. Pdf formatu ne
didesniais kaip 10M failais.
Visa tai galioja pateikiant deklaracija statybu inspekcijai.