Tema: Re: kalbajobui dariui
Autorius: Darius-B
Data: 2013-12-22 09:18:46
Tu vel kazka maisai. Pas mane trisluoksnis muras asile. Kaip tu kvaily
trisluoksniame mure langus ne ten sumontuosi?

"Arturas Brazas"  wrote in message news:l95suj$t4l$1@trimpas.omnitel.net...

ar ne darius  verke i foruma kad ne taip? neteisingoi zonoi?  langus
pasistate
o bet taciau 5cm  polistirolo nuo 15mm su savo intelektu atskirtum be
ruletes?

absoliutinam  skaicius

stiklo paketas 90% lango
3 stiklai 2 sel
tarpai 8mm U- 1.5 W/m2K
tarpai  20mm U-0.65 W/m2K
butas 15m2 langu ploto

koef 1.5, butas langu plotas 15m2, t delta laukas vidus  +20C/-20C use
daugyba function

ar jau tinka rulete?
2012 buvau imetes termo nuotrauka  paketo centre is 16mm like 8mm, kur
temperatura buvo 6C mazesne nai krastuose paketo
dar gudruciu polemikai su retorika ar tu suvoki or smth bus?

--
Arturas