Tema: Re: vėl langai
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-20 18:47:31
mindis rašė:

> atstok tu nuo manes su savo fortkem ir gartraukiais - senuose namuose
> traukia per bile kur net nesuprasi is kur kaimynu kvapai ateina, kurenk
> zidini jung gartrauki, px, nereik ir jokiu langu atidarinet. o butent
> apie tuos sneus ir snekam. naxui tu tas forktes cia kisi - pilna cia

Žodžiu. Ne tau kišu, tai kryptį link Peru žinai?
Apie senus namus ir aš kalbu. Jei pas tave kiauras, kaip rėtis, tai
nereiškia, kad visi tokie. Mano matytuose (ir tame, kuriame gyvenu) su
sandarumu yra pakankamai neblogai, kad esant sandariems langams,
vėdinimo nebepakanka ir drėgmė kyla.

> atsiliepimu apie tai kod jos dar kiauresnes nei senas kiauras namas.

Nesirink automatinės.

> Visi plevelem apsiklijave - tai naxrien tada isvis langus keist, kad
> paskui remus su tom shudfortkem gadint. neturiu jokiu forktkiu ir

Tu prisiklausęs baubų ir taip jais įtikėjęs, kad dabar tiesiog kliedi.
Langus reikia keisti dėl aibės priežasčių: šiluma, garsas, išpuvęs
šiltinimas. Kaip tą gadina orlaidė? Šiltumą dalinai, tačiau jos plotas
nedidelis.

> Veinu zodziu, tu uz fortkes, o as kategoriskai pries. ir kas daba bus?

Nieko. Aš išdėsčiau argumentus, o tu fobijas. Kas renkasi perskaitys,
pasvarstys ir nuspręs.