Tema: Re: vėl langai
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-20 19:10:52
mindis rašė:

> nu tai dar gal pasakysi kad fortkes idejimas nepadidina o netgi
> priesingai - sumazina ir taip nestebuklinga lango remo silumini laiduma.
> uz papildomas babkes jei ka :)

Aš pasakysiu, kad prisivartęs bukletų ir sumokėjęs + xxx Lt už +0,2
skaičiuką gėriesi ir saugai rėmo šiluminį laidumą. Bet palauk, taigi
senas tas tavo namas ir kiauros tavo sienos ir apskritai ten visas kiaura...

Aš džiaugiuosi vaizdu per langą ir kvėpuoju šviežiu oru, gaminu ir
vėdinu. Man tikrai nerūpi didesnis lango rėmo šilumos laidumas, jei jis
nekelia rūpesčių, priešingai nei nešviežias oras dėl prastos ventiliacijos.