Tema: Re: vėl langai
Autorius: mindis
Data: 2013-12-20 16:05:32
On 12/20/2013 03:51 PM, Laimis wrote:

> Orlaidė reikalinga ne tiek rasojimui (pasekmei) pašalinti, kiek
> ventiliacijai (priežasčiai). O rasoti gali ir šilti langai; va užkiltų
> drėgmė iki 60+% ir veikiausiai rasotų net šilti langai (neseku naujienų,
> tačiau turėti ant vidinio lango +15°C, kai lauke link -10°C, man rodos
> yra fantastiška, ne?). Ir kas tada? Nesusipratimas, kad langai ne
> pakankamai šilti ar vis dėl to nesusipratimas su vėdinimu?
> O vėdinti, IMHO, patogiau/praktiškiau orlaide. Bent jau virtuvėje, tai
> tikrai.
> Taip pat praleidai argumentaciją dėl oro padavimo; iš kur traukia
> [...]
atstok tu nuo manes su savo fortkem ir gartraukiais - senuose namuose
traukia per bile kur net nesuprasi is kur kaimynu kvapai ateina, kurenk
zidini jung gartrauki, px, nereik ir jokiu langu atidarinet. o butent
apie tuos sneus ir snekam. naxui tu tas forktes cia kisi - pilna cia
atsiliepimu apie tai kod jos dar kiauresnes nei senas kiauras namas.
Visi plevelem apsiklijave - tai naxrien tada isvis langus keist, kad
paskui remus su tom shudfortkem gadint. neturiu jokiu forktkiu ir
gyvenime nebuciau sugalvojes kad man ju reikia. jei reikia ventiliacijos
pilnai pakanka ir mikro, ar nevisai iki galo uzspaustos rankenos vejuota
diena.
Veinu zodziu, tu uz fortkes, o as kategoriskai pries. ir kas daba bus?