Tema: Re: vėl langai
Autorius: mindis
Data: 2013-12-20 14:57:13
ar sakau sakau kad buutinai taip bus ir butinai pas mane viskas ore su
naturalia ventiliacija - as tik noriu papriestaraut skambiam
pareiskimui: "Sakyčiau, kad yra prasmės įsidėti orlaidę bent virtuvėje.
Kitaip veikiausiai rasos, nes ne(be)pakaks ventiliacijos."
taigi savo pavyzdiu noru pasakyt kad NEBUTINAI RASOS, juolabiau senam
kiauram name, tode toks nesusipratimas kaip fortke yra nebutinai butinas.