Tema: Re: vėl langai
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-20 15:51:23
mindis rašė:
> ar sakau sakau kad buutinai taip bus ir butinai pas mane viskas ore su
> naturalia ventiliacija - as tik noriu papriestaraut skambiam
> pareiskimui: "Sakyčiau, kad yra prasmės įsidėti orlaidę bent virtuvėje.
> Kitaip veikiausiai rasos, nes ne(be)pakaks ventiliacijos."
> taigi savo pavyzdiu noru pasakyt kad NEBUTINAI RASOS, juolabiau senam
> kiauram name, tode toks nesusipratimas kaip fortke yra nebutinai butinas.

Orlaidė reikalinga ne tiek rasojimui (pasekmei) pašalinti, kiek
ventiliacijai (priežasčiai). O rasoti gali ir šilti langai; va užkiltų
drėgmė iki 60+% ir veikiausiai rasotų net šilti langai (neseku naujienų,
tačiau turėti ant vidinio lango +15°C, kai lauke link -10°C, man rodos
yra fantastiška, ne?). Ir kas tada? Nesusipratimas, kad langai ne
pakankamai šilti ar vis dėl to nesusipratimas su vėdinimu?
O vėdinti, IMHO, patogiau/praktiškiau orlaide. Bent jau virtuvėje, tai
tikrai.
Taip pat praleidai argumentaciją dėl oro padavimo; iš kur traukia
gartraukis, kai langai uždari? Iš tuliko šachtos. Arba nė velnio jis
netraukia, jei tuliko ventiliacija su atbuliniu vožtuvu. Vieno
mikrotarpo nepakanka, o daugiau praviro lango gal jau per daug.
Mikrotarpu ir langų darinėjimu nepatogu.