Tema: Re: vėl langai
Autorius: krislas
Data: 2013-12-19 13:36:46
aš ne langistas ir taip kategoriškai nepatarinėsiu, bet iš bendro
išsilavinimo, norint bent empyriškai palyginti skirtingus profilius,
geriausia pažiūrėti į jų skerspjūvį. Ir tai, ne faktas, kad tai, kas
perpjauta salone, bus sumontuota.
Iš esmės, neverta absoliutinti profilio, nes tai tik vienas iš faktorių,
ir dar kažin ar visais atvejais lemiantis. Kiti faktoriai - kuo
armuojamas; kokio lygio garažiuke/ceche ir kokiom staklėm gamintas; kaip
sumontuotas.
Idealu, jei kas nors patikimas į šituos klausimus sąžiningai atsakytų.