Tema: Re: dujos ar kkk?
Autorius: eimaz
Data: 2012-10-18 15:19:37
jei katilinėje iškloju plyteles ir nudažau sienas, tai čia jau svetainės
lygis? užuojauta tau, jei taip svetainę įsivaizduoji.
dalinė apdaila ~1400Lt/m2.

"Statybininks"  wrote in message news:k5oqrb$tob$1@trimpas.omnitel.net...

nu jei pas tave svetaine ir katiline nesiskiria, tai uzuojauta

daline apdaila is esmes nieko nesiskiriai gyven ir negyven (o jei su mintim,
kad malkine tai netgi ir cia skirsis), bet vidaus apdaila tikrai skiriaisi

"kiek šiais laikais kainuoja 1m2 namo pastatyt turbūt nelabai žinai?"

tai ir klausiu, ar pats zinai? nes pries tai buves Vytauto teiginys, kad
10m2 katiline pastayti tikrai nekainuoja 20k lt tikrai teisingas