Tema: Re: dujos ar kkk?
Autorius: golfietis
Data: 2012-10-17 09:29:13
Kad vargu ar apsimoka konstruoti mechanika. Va kaip variantas:

http://www.ebay.de/itm/AC-Getriebemotor-230V-4-U-min-links-und-rechtslauf-Drehmoment-60kgf-cm-NEU-/150862886949?pt=Grill_Zubeh%C3%B6r&hash=item232020f825

Tiesa sukasi gretokai, bet jei vadikli sugebi sukonstruot, manau
sulipdysi koki PWM.

Dar variantas RC servo pavara - kazkas tokio. Jei su elektronika
draugauji, galima padaryti ir valdyma impulsais, kaip RC, o galima
palikti tik varikli + redultoriu + auksciau paminetas PWM.

http://www.rcshop.lt/rcshoplt/lt/skaitmeniniai/1054-39towerpro-mg958-66g-15kg-02s-greitas-skaitmeninis-servo-mechanizmas.html

Paciam irgi aktualu trieigio pavara, tai ziurineju visokius variantus.
Tiesa man atvirksciai - su elektronika skukota, su mechanika lengviau...