Tema: Re: dujos ar kkk?
Autorius: Kicker
Data: 2012-10-16 16:30:10
Dujiniui kaminas irgi kainuoja, taip pat pasidomek kiek duju atvedimas ir
pajungimas kainuos, dujoms taip pat ir projekto reikes. KKK gali gera
nusipirkti ir pigiau nei 8k Lt, duju geras - tikrai daugiau nei 3.5klt.
Turesi dujini - visada busi priklausomas nuo duju kainos. Turesi KKK galesi
kurent malkas, briketus, anglis, galbut granules ir t.t., kitaip tariant -
vis didesnis asortimentas.
As pvz. pasistaciau abudu ir sujungiau y viena sistema. Kai netyngiu kurenu
malkom ir briketais, kai tingiu palieku dujas.

"Mindaugas T"  parašė naujienų news:k5jf0c$ce1$1@trimpas.omnitel.net...

Židinį planuoju. Pradinė mintis buvo labiau dėl romantikos, bet jei bus
dar ir nauda - dar geriau :)

Dėl dujų brangumo man čia argumentuoja taip:
Geras KKK (granulinis, kad patogumą palyginti) - 8k+. Dujų - 3.5k+.
KKK reikia akumuliacinės - 2k+. Dujoms galbūt reikia boilerio - galbūt
0, galbūt 2k+ .
KKK reikia kamino - 4.5k+. Dujoms kaminą galima išvesti per sieną.
KKK reikia bent 10m2 katilinės, 20k+. Dujinį katilą galima statyti
praktiškai bet kur.

Skirtumas >25kLt+. Kainų skirtumą kūrensi 25 metus :)

Specai, pakomentuokit - ar tikrai čia viskas tvarkoj?

Iš kitos pusės - papildomas klausimas dėl vėdinimo. Girdžiu reikalavimus
kad dujoms būtina natūrali ventiliacija.
Aišku katilui galima atmūryti kokį kampą, o kaip dėl židinio/krosnelės?
Būtina natūrali ventiliacija ar galima statyti židinį kur veikia
rekuperacija?