Tema: Re: dujos ar kkk?
Autorius: Sail
Data: 2012-10-17 08:27:26
100 lt uz dujas su 10 kubu vandens sunaudojimo ko daugoka duju. Reiskias
kazkur 50 kubu duju per menesi. Itarimas kyla, kad dujinis katilas xujovas.

Pas mane irgi buvo tokia situacija, iseidavo 60 kubu duju su tiek vandens.
Pakeitus katila i kondensacini, liko apie 35 kubai duju su tiek pat vandens.