Tema: Re: dujos ar kkk?
Autorius: Vytautas
Data: 2012-10-18 00:50:31
katiline KKK atveju 10 m2, bet jos kaina nenormali. tikrai ja pastatayti
nekainuoja 20 k lt. cia nebet statysi atskira statini. nors manau tai butu
geras sumanymas. name nebutu nei malku, nei dumu. retai dumu ismeta bet
visko buna. o jei katiline ne rusy tai tikrai geriau atskiras pastatukas.
dabar as manau statyciau atskira katiline su vandens filtrais, KKK,
akumuliacinem (nemaziau kaip  2 kubai)