Tema: Re: dujos ar kkk?
Autorius: Sail
Data: 2012-10-16 14:10:50
Degs tau tas zidinys ir su naturalia ventiliacija, no problem. Tik jei ne
atviras zinoma, o su stiklu. Tiksliau gal ir atviras degs, bet salta ora
siurbs vidun gausiai.

Kamina tai bet kuriuo atveju isirenk, pravers anyway. As 2000 padariau
atskira indekla KKK, ir va po 12 metu panaudosiu. Dabar gi ne uz ka jau
neirengciau jo papildomai, jei nebutu numatytas pries tai.

Nes su duju kainom bbz kas ateity bus. O malkos visada yra ir bus.