Tema: Re: Karsciui atsparus vamzdziu apsiltinimas
Autorius: Sail
Data: 2012-08-20 08:34:15
Va čia ir yra teisingas atsakymas. Bliam tik šįryt man pačiam šis
elementarus sprendimas atėjo į galvą. O gi elementaru kaip du kart du.

Taip tikrai bus viskas gerai. Liks smulkmenėlė - dujinio katilo išmetimas
turės vieną atšaką, einančią žemyn. Kadangi katilas turbinis - turi veikt.
Dar reiks paskaityti kamino montavimo instrukcijas, ką jie apie tai mano.