Tema: Re: Karsciui atsparus vamzdziu apsiltinimas
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-17 12:43:49
pasiziurek kokios temperaturos buna dumas ant isejimo is katilo, manau bus kazkur 200-250 laipsniu. O toliau pasiziurek vamzdelio/izolaicijos lydimosi ribas (eksplotacija dauguma atlaiko 95 laipsnius, manau trumu laiku koki 110 irgi atlikytu, daugiau...???). Beje, vamzdelis gal ir neuzsidegs ar nesideformuos, bet juk saules kolektoriaus konturas nebus tuscias, o tai reiskia, kad tures atlaikyti ir vidini slegi. Manau, tai situacija tik dar pasunkins.
O pabaigai - situacijai kai uzsidega kamine suodziai - beveik isitikines, kad daugiasluoksniui vamzdziui bus sakes. Nebent kamino indeklas ir vamzdelis atskirti nedegia silumos izoliacija.

T:)