Tema: Re: Karsciui atsparus vamzdziu apsiltinimas
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-17 14:55:21
man tai kazkaip idomiai skamba KKK indeklas ir Ventiliacine gofra vienama kanele????
Gal kamino indeklas apsiltintas? Jei paprasta skarda, tai potencialiai matau problema, kad KKK indeklas per daug vedinsis-sals ir dumas per greitai atsals pries iseidamas i lauka, del to gali pradetis kauptis kondensatas, kistis kaminas ir netraukti. Na nebent virsuje/apacioje uzsandarinta taip, kad aplink indekla oras necirkuliuoja.

T:)