Tema: Re: Karsciui atsparus vamzdziu apsiltinimas
Autorius: Sail
Data: 2012-08-17 15:04:58
Nu jo, įdomiai ten padaryta. Vienoj kamino šachtoj du indėklai ir
ventiliacinė gofra. Ventiliacinę privertė daryt dujininkai, jiems nepatiko,
kad atskiros ventiliacinės gofros nėra.

Indėklas neapšiltintas. Indėklo šalimo ir kišimosi variantas galimas (bet
užpakaliu jaučiu neturėtu būt problemos), bet geriau jau taip, nei
kolektoriaus vamzdžius iškepinti. Kaip tik tarnaus KKK indeklas kaip apsauga
kolektoriaus vamzdžiams. Tokioj konfigūracijoj tikrai vamzdžiai neturi
perkaisti.

Jei kišis, teks valyt, prie kamino priėjimas geras, kopėčias pats virinaus,
šniūro rasiu, o šepečių seniuose pigiai yra.

Čia visam ūkiui 12 metų, tais laikais kiek kitaip viską darė, nebuvo dar
taip viskas standartizuota ir pritaikyta.