Tema: Re: Karsciui atsparus vamzdziu apsiltinimas
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-17 15:57:46
Sail rašė:
> Na ir þodynas pas tamstà. Nuvylei.
>
> O tu supranti, kad man px, kaip ten pas kaimynà, kaip ten sibiro sàlygom ar
> prie padidintos radiacijos.
> Man reikia, kad laikytø man, ir viskas. Arba kad pasitaisyt galëèiau, kai
> reikia.

Na ir žodynas pas tamstą...
O tu supranti, kad taip ir nesupranti ką noriu pasakyti? Tik kvailiai ir
stuobriai gali daryti išvadas padeginę vamzdį ir manydami, kad jis
patikimai/prognozuotai laiko ir laikys bent kelis metus. Kaimynas čia
prie to, kad metus monetą tau herbas, o jam kapeika (atsitiktinumas, kad
pas tave dar laiko nereiškia, kad padarei gerai ir, kad netrukus
nereikės nafig traukti tų vamzdžių, nes jokių, JOKIŲ protingų,
racionalių ir bent kiek patikimesnių išvadų tu negali daryti padeginęs
vamzdį iš akies. Tai va, tie kvailiai paskui laipioja ant stogo ir
aimanuoja, kad, ai mle, pratrūko, nulūžo, surūdijo...
Protingas žmogus bent jau pasidomėtų tuo, kokiam režimui tas vamzdis
apskaičiuotas (ir išbandytas, sertifikuotas) ir pasitikėtų tuo, ką
skaičiuoja ir rekomenduoja projektuotojai/inžinieriai/gamintojai
išjungęs nafig tą savo kūrybiškumą iš šiknos augantį (atsiprašau, jei
nuvyliau dar sykį).

> Kol kas dauguma mano padarytø sprendimø veikia. Jei gaunas blogai -
> perdarau. Per gyvenimà dafiga jau iðmokau savo rankom padaryt, ir visai
> nesigailiu.

Tai žinai juk tokią patarlę iš kokių klaidų mokosi kvailys ir protingas?

> Jei tavæs klausyt, tai maðinà reik remontuoti tik sertifikuotam servise, ir
> cigaretes rûkyt tik su lietuviðkom banderolëm. Kiekvienam savo. Pirmyn.

Mašiną remontuoti reikia taip, kaip reikia (čia beje labai geras
klausimas; pas mus gi jas suvirina pusiau, remontuoja neremontuojamus
dalykus saugumo sąskaita...), o ne "įjungus kūrybiškumą" įdedant ąžuolo
stabdžių kaladėles (apsireiškia čia toks svyt'as; manau rastumėte apie
ką pabendrauti)...

> O ádomumo dëlei - kokià ten cahltûrà taip lupinëti tenka?

Įvairi buitinė ir aplinkoje. Ir kas bjauriausia, tai net ne profesinis
užsiėmimas. Kur tik išlenda koks brokas, tai jis statybinių umielcų
chaltūra. Ir kas simtomatiška - panašu, kad visi jie vadovaujasi va
tokiu pačio čia siūlytu liaudinio kūrybiškumo priėjimu (jie dar ir
skirtingi pas juos)...