Tema: Re: Karsciui atsparus vamzdziu apsiltinimas
Autorius: Sail
Data: 2012-08-17 14:36:43
Na ir žodynas pas tamstą. Nuvylei.

O tu supranti, kad man px, kaip ten pas kaimyną, kaip ten sibiro sąlygom ar
prie padidintos radiacijos.
Man reikia, kad laikytų man, ir viskas. Arba kad pasitaisyt galėčiau, kai
reikia.

Kol kas dauguma mano padarytų sprendimų veikia. Jei gaunas blogai -
perdarau. Per gyvenimą dafiga jau išmokau savo rankom padaryt, ir visai
nesigailiu.
Jei tavęs klausyt, tai mašiną reik remontuoti tik sertifikuotam servise, ir
cigaretes rūkyt tik su lietuviškom banderolėm. Kiekvienam savo. Pirmyn.

O įdomumo dėlei - kokią ten cahltūrą taip lupinėti tenka?