Tema: Re: Karsciui atsparus vamzdziu apsiltinimas
Autorius: Sail
Data: 2012-08-17 14:40:26
Perkelt vamzdžių prie kito indeklo negalima, jie sukišti į ventiliacinės
angos gofrą, o ta liečiasi prie indėklo, skirto KKK. Konstrukcija mirtina ir
neišardoma.

Svoločiai statybininkai, sakiau daugiau šachtų palikti į viršų. Reikėjo būt
man žvėrim statybų metu, deja buvau dar žalias ir trūkko patirties.