Tema: Re: del atsakomybes pareikalavimo
Autorius: Arj
Data: 2011-05-12 15:51:10
tvora plane yra? jei tvora plane yra ir ji tavo sklype - viskas zjb, sakai kaimynui "susirink savo siuskles"

O va jei plane uzpaisyta kad riba eina su lig tvora - tavo sansai, jei kaimynas ne idiotas ir skirtumai plane su realybe
nera akivaizdus - menki.

Jei tvoros plane nera, o realybej ji yra, plius pastatu kampai atitinka faktinius - tada koziriai jau tavo rankose,
elgiesi kaip pirmu atveju :)