Tema: Re: del atsakomybes pareikalavimo
Autorius: bzik
Data: 2011-05-12 13:51:01
tvora sena tinkline, jo paties tverta. Jo paties sklypas kadaise atmatuotas pora metru iki tvoros. Su tuo jis sutiko. Kai dare sklypo matavimus man, jis padejo parasa, kad su sklypo ribomis sutinka. Tai kur jo pozicija geresne? Mums tu metru nereikia, bet jei mes uz juos susimokejom ir mokam paskola, tai kodel nesinaudot tuo, kas teisetai priklauso pagal visu tarnybu duomenis? iskyrus momenta, kad duomenys neatitinka realybes del kazkieno atmestinai atlikto koordinaciu nustatymo