Tema: Re: del atsakomybes pareikalavimo
Autorius: Arj
Data: 2011-05-12 12:30:42
cia dar ziurint kaip pasislinke - jei vienoj planai kaip ir geri, bet realybej jie "pastumti" - tai fig, sunkiai.
Jei pas tave parasyta kad sklypo plotis 100metru, o realybej 90m - tada drasiai gali zviegti "kur mano zeme".
Tiesa, jei yra tvoros ir jos senos, + kaimynas nevisai durnas, pasius nafig ir tiek ziniu - irodyti kad tavo zeme ten,
kur ja gavai sakykim pries 5 metus, kai tvora stovi jau 20m - sunku :)