Tema: Re: del atsakomybes pareikalavimo
Autorius: T:\)
Data: 2011-05-12 15:11:22
imho, teks susimoketi. Nebent pries tai tu irgi buvai uzsakovu ir prasei padaryti gerai.
O dabar tai gaunasi, Petras paprase matininko "man riekia popieriuko, gal gali padaryti". Po x metu ateina Jonas ir praso "pamatuok, kur ten mano riba. Bet kadangi tu kazkada rasei ir popierius tai padaryk nemokamai". Nors gal as ir blogai isivaizduoju situacija. Bet jei pries tai buvo padarytas planas, pagal popierius, ir tas planas is esmes yra teisingas (sklypas tokio ploto, namas vietoje, sklypo kampai teisingi (neuzlipa ant kaimynu ar pan)), o tik realybeje kaimynai susikale tvoros stulpus nevietoje, tai nematau matininko labai dideles kaltes. Imho jis laisvai gali sakyti "kai pries x metu matavau, ikaliau ribozenkli tikrai pagal koordinates, o dabar matau, kad ribozenklio nera arba jis perkaltas nevietoje. Issieskok pinigus is to kas sunaikino ribozenkli"

T:)