Tema: Re: 52KB Re: Kam idomu - architekto komentarai i jusu
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-05 23:29:38
On 05/05/2011 11:18 PM, Daisy Chain wrote:

> [...]

idomus tas tavo architektas :) du dalykai isimine: del apiplesimo ir
stogo. i bet koki nama brutaliai ieiti yra juoko darbas. aisku jeigu jis
nepaversta i kalejima su grotom ir pan. ant kiek vagis turetu buti
kvailas kad krapstyt namo siena tam, kad patekti i vidu :))) cia totalus
skiedalas is architekto puses. gal todel, kad nemoka projektuoti
karkasiniu namu?

del stogo konstrukcijos. tai mano kukliom ziniom stogo dangos svoris yra
palyginus juokas su tom apkrovom, kurios atsiranda nuo sniego ar
smarkaus vejo. bitumines dangos atveju tikriausiai reiks dar sukti OSB,
tai manau sutaupysi nedaug, jei isviso sutaupysi. o kad reiks maziau
medienos nei kokiai skardai ar siferiui - dar vienas skiedalas.

asmeniskai isgirdes tokius architekto komentarus eiciau pas kita.