Tema: Re: Sodo namas
Autorius: Daisy Chain
Data: 2011-05-03 15:58:36
1. perimetras gal taip, bet pirmas akcentas yra ant to, kad atskirt butus, toliau jau su tuo darom kazka, vaizdas pro langus/vitrinas prideda erdves. Cia tau ne uzmiescio erdves, cia reik spaust varske is akmens.
2. Islaidu dalintis nereiks, tai bus savi. Siluma reguliuojasi sklendziu pagalba ant padavimo vamzdziu, esu isbandes, veikia.
3. Tai kaip sakiau, numatoma irengt palepeje ~antra tiek ploto. Veliau, veliau.

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt>