Tema: Re: Sodo namas
Autorius: Gintaras
Data: 2011-05-02 19:21:00
Hm, nu jei ne karkasinis, sunkus namas, tai vien juostiniams pamatams
susistoveti gan daug laiko reikes (siaip geriausia kad per ziema pastovetu).
Karkasinio mano subjektyvia nuomone - neapsimoka statyt pastoviam gyvenimui.
Kaip vasarnamis - gerai. Bet jau geriau tada rastinis.
Zidinio nuolatiniam gyvenimui kaip pagrindinio sildymo tikrai nesirinkciau,
nebent ta su centriniu sildymu. Bet vistiek geriau jau tada mazos galios,
geras KK katilas.
Jei jau pastoviam gyvenimui - geriau orientuotis i sekancius metus (siais
metais issipilt pamata). Beje, is blokeliu gan greitai statosi (sienas 80m2
namui per 2-3 savaites iskeltum drasiai), o polistirolu (neoporu) siltinasi
dar greiciau. Visas laikas susiveda i vidaus irengima (grindys, tinkavimas,
lubos, glaistymas, elektra,  santechnika, ... ...). Bent jau as rinkciausiu
juostinius pamatus + blokeliai (tvirti)+apsiltinimas neoporu+struktura.
Nu nesuprantu as tu karkasiniu namu privalumu, nors tu ka...
Ir beje, nedaryk klaidos - statyk 2 aukstu + uzstatomas plotas iki 80m2 (nu
namo plotas gausis ~140m2) + normalus projektas (jeigu paprasta
architektura, nebaisiai jis ten ir kainuos). II auksta, sakykim, is blokeliu
dastatyt - dideliu pastangu nereikes, o va privalumai - akivaizdus. Zinoma,
prisides perdanga - bet jei medine, ne kazi ka ji ten kainuos (o jei
tvarkingai, tvirtai padarysi - ne toks jinai ten blogis).