Tema: Re: ~100KB Re: Sodo namas
Autorius: tarum
Data: 2011-05-04 21:31:26
Šiaip viskas priklauso nuo poreikio. Pvz man trūksta kažkokio darbinio kampo
ar net visos patalpos, kurioje stovėtų darbinis stalas, kompas, kokia nors
spinta knygom ir t.t. Nematau kur tai galėtų būti - svetainėje nelabai
tinka, miegamajam juo labiau, drabužinėj tamsu. Jeigu visgi svetainėj, tai
gal vertėtų pagalvoti apie dalinę pertvarėlę kairiam viršutiniam vidurinės
svetainės kampe. Tuomet gal langą kitaip reiktų daryti. Gal ten
gyvensiantiems tokios patalpos nereikia, bet man čia būtų pirmas dalykas
kurį įsirengčiau patogiai ir tikrai nenorėčiau, kad ji būtų dalis svetainės.
Dėl skalbyklės paklausiau, nes man kilo klausimas ar ji išvis tilps.

"Daisy Chain"  parašė naujienų news:ipqajf$mab$1@trimpas.omnitel.net...

na tai du butai formuojami. Giminaites pageidavimas - savo virtuve ir savas
1 kambarys. Jis pavadintas 'svetaine', bet gali vadint ji ir 'miegamuoju'.
skalbenke? nu kad ir abiejuose. Arba tik didesniam. Kaip iseis.
o ka kitaip darytum? Pasidalink.