Tema: Re: Sodo namas
Autorius: Daisy Chain
Data: 2011-05-02 19:37:22
o jei pamatai poliniai? Gal siemet spesim viska?
kaip rasiau piguvos nesivaikysiu.
karkasiniam/skydiniam - ne. Ar tiktu sam-uab.lt polistireno blokai?
Zidinio ar krosneles noriu, bet daugiau kaip dekoracija/silpna alternatyva. Planuoju sildyt dujom arba KKK, arba abu?
Projektas jau gaminamas pas normalu arxitekta. Planas - palepe kiek iskelt ir paslept, irengti po metu-dvieju. Ts...
O pirmas aukstas kaip rasiau ~79m^.
Perdanga - blokai.

Rasau, nes zalias esu. Reik konsultaciju :)