Tema: Re: kaip patogiai gyvent 1k bute???
Autorius: Driven
Data: 2010-11-25 09:21:57
Del virtuves, tai esu mates kiti su palange suzaidzia. Didele palange deda
ir gaunasi kaip stalas arba pratesia kaip virtuviniu baldu darbastali irgi
vietos susitaupo. Del lovos, tai kiti aukstene lova pasidaro, o apacioj
lentynos ir t.t.

"Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:icjvqp$g9j$1@trimpas.omnitel.net...