Tema: Re: kaip patogiai gyvent 1k bute???
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-24 17:08:35
Del sveciu - na 36m^2  1kambario butas ne sveciam kviest skirtas, o tarkim
isgyvent lietuvoj dirbant eilini darba.  Ir siaip geriausi baliai vyksta
virtuvej.  Jei gyvenim budas yra ne buvimas namuose - tai galvoju butas yra
tinkamiausias variantas, o jei dar garazas visiem zaislam susidet yra - tai
super duper gerai.

Styra