Tema: Re: kaip patogiai gyvent 1k bute???
Autorius: Arj
Data: 2010-11-24 13:53:59
IMHO tu cia dvirati nori israsti.
stalas mazam bute skirasi nuo stalo dideliam bute. Mazam bute ant jo beveik visada bus kazkas padeti, tai nieko kilnoti
nesigaus.
Del ciuzino - zinau kas turi atskira ciuzini ir miega ant grindu, o diena ji tiesiog elementariai uzkiza uz
kusetes/spintos - pabandyk, gal cia bus sprendimas? Aplinkoj kiek yra tokiu entuziastu miegoti ant grindu, tai jie savo
iprociu nezada keisti.