Tema: Re: kaip patogiai gyvent 1k bute???
Autorius: bzik
Data: 2010-11-24 13:10:37
http://www.superlova.lt/page8.php
mes panasioj situacijoj turejom 2x2 lova :), tiek, kad tai buvo du ciuziniai po metra plocio, dviauskteje konstrukcijoje - dienos metu vienas ivaziuodavo po kitu. Minusas, kad virsutine lova visgi lieka lova ir is jos sofos nepadarysi - sedimoji dalis 60-65cm auksty

mazoje erdveje labai gerai prie sienos nuleidziamas stalas. Esu mates ir dvieju dydziu, t.y. nuolat nedidukas, o kai reikia gausiau susest - pasikelia ispletimas. Sienos negriauciau, nes virtuves kvapu bus daugiau, net jei gatraukis gerai trauks.