Tema: Re: kaip patogiai gyvent 1k bute???
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-24 13:33:17
 La,
   Na taip - isplanavimas vienas kitam nelygus.  Teko lankytis n36m^2 name -
erdves ispudis buvo superinis - saules namas ant nevezio kranto.

   Dabar - vadinamas sofa-lova stovi, istiesu 130cmgaunas - anksta ir
nepatogu.
   Na dvi sustumtos - gal ir nieko, jei ant virsasu det vientisa ciuzini -
bet kur ji kist reikalui esant??? Asmeniskai man - tarkim 160x200 lovoj du
ciuziniai po 80cm - jau nelabai patinka, noris vientiso.

Del skyles i virtuve - ne na visa siena vesrt, o tik skule - takim puse
paskritimo 1m x 0,5m .kaip tam pagelbetu galingas gartraukis ir/ar kazkokios
dureles - ar kitaip uzdaroma ta skyle tarp virtuves ir kambario.  Dar
mintis - tiek is vienos, tiek is kitos puses pusapvalis stal;virsis, kuris
but pakeliamas ir uzdengtu tokia pat - pusapvale skyle sienoje - tiek is
vienos, tiek is kitos puses.
Ir dar toks variantas - gautusi sutaupymas atn teliko - jei yra poreikis
tiek virtuveje, tiek kambaryje - per tas skyle galetum ziuret i telika
esanti kambaryje.  Ir tarkim rytine arbata/kava geriant ir sumustini
valgant - velgi gali telika isijungti.  Ir siaip  - jei ta pusapvali stala
padaryt stiklini - kiaurai matosi - tarkim is virtuves puses - medinis, o is
kambario puses - stiklinis.

Styra