Tema: Re: kaip patogiai gyvent 1k bute???
Autorius: robertas9 <robertas 9 @eta gmail .com>
Data: 2010-11-24 19:35:43
Na nezinau, bute gyvenau, tai jausdavosi kaip dviem aukstais zemiau kaimynas
blynus kepa. Ar kitas kambarys bus su skyle ar be, tai kvapu atzvilgiu,
manau, bus beveik tas pats. Taip, kad gal nereiktu to bijot...

"Faktas"  wrote in message news:icjbf2$lqk$1@trimpas.omnitel.net...

jei bus skyle i virtuve, tai pamirsk tokias svajones, kad nebutu kvapu.
jei tik ka gaminsi, ir kvapai iskart bus.
gartraukis ka pades, tai kad nebutu garu, kad neapliptu viso buto pavirsiai
riebalais.

o kam tau tas islindes stalas tai neaisku.