Tema: Re: kaip patogiai gyvent 1k bute???
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-24 23:24:41
Taip - variantas kampas + ciuzinys - visai nieko, plotis 140cm - tiktu, bet
ilgis 190 - nelabai, tarkim ugios mano 187 - tai nuo galo iki galo tokioj
lovoj, o pagalve neprosal.  Taip kad i ilgi be 200cm - niekaip...
Kazkaip viskas krypsta link metimo is galvos visus mandravojimus ir statymo
paprastos lovos su vientisu ciuziniu 200x160cm, o virtuve - siauras stalas
prie sienos - be griovimu.

Styra