Tema: Re: kamino indeklas
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-04 23:01:43
katilo pasirinkima lemia daug faktoriu. Pirmiausia siulyciau apsispresti
kokiai kuro rusiai teiksi pirmenybe anglims ar malkom (pjuvenu briketais) ar
kombinuosi. Jei anglimis tai rinktis spiziniu. Jie malkomis tai duju
generacini. Zinoma galimos ir kombinacijos kuro tam tikrais atvejais pvz
angliniame sekmingai kurenis ir malkas. Tik gal naudingumo koeficientas bus
mazesnis nei duju generacinio.
Del malku sausos ar slapios nesuk galvos, visiems katilams be isimties
reikalingos sausos malko. Dregnos malkos yra tik is dideles bedos kai jau
nera kur detis. Taip pjauni katila, indekla, ir koki puse silumos isleidi
per kamina dregmei isgarinti.
Del elektros, duju generaciniai darbiniu rezimu dirba su ventiliatoriumi,
bet jie gali lygiai taip pat sekmingai jau isikurus degti ir be elektros,
tiesiog jo galingumas krenta kiek pamenu apie 50 proc. tokiu atveju (jis ir
siaip issijungia kai katilas uzkaista iki uzduotos temperaturos). Visa beda,
ne ventiliatoriuje, o siurbliuokuose kurie neveikia ir vanduo necirkuliuoja
sistemoje. Anksciau kai buvo samatiokines sistemos buvo baika, o dabar
kiekviena karta bijau kad nedingtu elektra kurenantis peciui (ir jei dar
isvykes). Nors dabar jau geriau, yra ausinimas nuo vandentiekio, bet kai
buvo nuo grezinio tai ragai, ner elektros ner net vandens ausinimui :)

T:)