Tema: Re: kamino indeklas
Autorius: nerijus
Data: 2010-10-03 19:20:50
Dar ten su tais dakon galingumais kazkaip idomiai. Skaiciau viename forume,
kad reikia pirkti daug galingesni, negu raso ant katil, atseit Cekijoje
kitaip skaiciuoja. Jeigu namas 200kv atseit reikia dakona 45kw :) o man
sildomo ploto bus apie 170kv, tai ziuriu 18kw katila mazdaug, tai taip ir
nesuprantu kokio galingumo dakon reiktu man. Per galinga pirkti ir ji ten
dusinti nera noro, kad smalkos begtu atgal is kamino :)