Tema: Re: kamino indeklas
Autorius: GBF
Data: 2010-10-03 11:29:16
Didieji tokio kamino kritikai tikrai nelabai žino ką kalba... O tokiu atveju
geriau patylėt.

Pas mane toks kaminas stovi jei neklystu nuo 80 metų, kuomet atsirado dujų
generaciniai, buvo sukištas būtent keturkampis įdėklas... ir ką? ir nieko
trauka... kaip buvo taip ir liko į sezoną vieną kart išvalau truputį
pritaikytu senukiniu šepečiu ir nesuku galvos "apie kamino perdarymą :)))"
Vienintelė bėda dėl kurios reik tą kartą į sezoną užlipti yra ta kad kur
įdėklas pereina iš kamino į lauką dūmas staigiai atšala ir pradeda darytis
minėtoji derva.. Tačiau jau sugalvojau kaip ta vietą apšiltinti tik, kad
pastoviai pritrūksta laiko iki skardiniko su brėžinuku nuvažiuot :)))
Susirask gerus įdėklistus ir viską padarys kaip turi būt, o tie kurie sakys
kad čia reik kaminą griaut siųsk kuo toliau...