Tema: Re: kamino indeklas
Autorius: Unknown
Data: 2010-10-03 13:58:20
gal rasi naudingos info
http://www.zidiniumeistrai.lt/kaminai.html#%C4%AEd%C4%97klai_%C4%AF_kaminus_

Trauka

Kamine dūmas kildamas aukštyn sukasi ratu kaip kulka taip padidindamas
greitį. Stačiakampio kamino kampuose gali susidaryti pašaliniai sūkuriai,
kurie „stabdo“ trauką kamine (žiūr. pav.).

Apvalaus kamino trauka gali būti net iki 1,8 karto didesnė, nei
stačiakampio.

Kamino trauką galima nustatyti „iš akies“ pagal liepsnos spalvą.

Jeigu normaliam degimo procesui trūksta oro – ugnis bus raudona. Ryškiai
balta spalva ir ūžimas kamine reiškia, kad trauka per didelė. Normali trauka
tada, kai liepsna geltonai auksinė. Per didelės traukos problemą galima
išspręsti į kaminą įmontavus traukos reguliatorių. Jie Lietuvoje ne itin
populiarūs ir retai naudojami.