Tema: Re: kamino indeklas
Autorius: Evaldas
Data: 2010-10-03 20:12:58
O dėl šito jau nieko nepasakysiu, pas mus DOR32D, šildomo ploto ~100kv/m, namas be jokio apšiltinimo, tik oro tarpas. Tiek kiek yra šilumos pertekliaus nueina į akumuliacinę talpą, dėl neekonomiško kūrenimo vos rusenant problemos nėra.
Kaip jau minėjau jei kurenti tik malkomis įkrova per maža, maišant su anglimis viskas labai OK
Kaminas: h10 m,  indėklas d150.