Tema: Re: kamino indeklas
Autorius: nerijus
Data: 2010-10-02 23:36:37
Seniai jau sumuryta viskas ir stogas uzdetas, tai jau nebelaikas. ziuriu
kalvio instrukcija raso
kamino anga turi buti ne mažesn kaip 120 x 270 mm skerspjuvio;
tai mano kogero tokie ir yra kaiptik matmenys :) gal duju generaciniui
tikrai butu perprastas kaminas.. o gal indeklo isvis nedeti? ka jis duoda?