Tema: Re: del lietaus vandens begimo
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-08-10 15:03:56
2010.08.10 13:46, T:) rašė:
> nu ok, bet kaip suprantu is tavo komentaru cia salyga butu vandens
> nuo stogo ar kokiu trinkeliu nuvedimo.

kur mano komentare taip parašyta?
Aš rašiau kad galima skaičiavimais pagrįsti, kad vanduo nuo stogo ir
kietų dangų infiltruojasi sklype. O skaičiuojant yra daug dedamųjų ir
praktikoje turi būti geros geologinės sąlygos bei nedidelis sklypo kietų
dangų ir užstatymo procentas.

> o ka daryti su tuo vandeniu
> kuris naturaliai nuo slaito atiteka i tavo sklypa ir nuteka toliau?

tą patį. Jei vanduo natūraliai nesusigeria į žemę - organizuoti jo
nuvedimą. Pasikartosiu: STR'as galioja užstatomiems sklypams. Kanapių
laukui jis netaikomas. Taip pat netaikomas fors-mažor aplinkybėms, kai
momentinis kritulių kiekis gerokai viršija vidurkį. Bet jei po kiekvieno
lietučio padarai kaimynui baseiną - ruošk vazeliną.

--
ejs